Al-guaida kollaboratør funnet skyldig

Sjåføren til Osama er funnet skyldig i å bidra med materiell støtte til terror nettverket som utførte 9/11. Personlig så syns jeg at alle som støtter terror fortjener livstid, men det jeg reagerer på ved den rettsaken her er at Amerikanerne sier at Hamdan ikke ville bli løslatt selv om han ble frikjent. Men nå er ikke det noe problem siden det er bevist at Hamdan bidro til terror og at han var med på å skade verdenssamfunnet. Han skulle nok kommet seg til Norge før han ble tatt. Da kunne han gått fri på gaten som Mulla Krekar og tilogmed klaget USA inn for menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg.

2 kommentarer:

Anonym 7. august 2008 kl. 09:52  

Nå har ikke jeg fulgt med på rettsprosessen her, men å finne en "sjåfør" skyldig i terrorvirksomhet etter å først ha invadert Irak høres heller tvilsomt ut.

Hva hadde du sagt hvis Rjukan-sabotørene hadde blitt tatt av tyskerne og blitt stemplet som terrorister?

Anonym 7. august 2008 kl. 09:59  

Nå tror jeg Rjukan-sabotørene ble sett på som terrorister av nazistene da. Jeg syns du snur hele greia på hodet med den argumentasjonen der. Nå er det Osama som er nazist og USA som prøver å "sabotere" for nazistene.

Hvem ønsker du skal gå seirende ut av den konflikten her? Fundamentale muslimer eller USA?

Tilpasset søk

  © Blogger template 'Grease' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP