Hakkeorden

En 57 år gammel nordmann fikk oppleve koranen's ødeleggende effekt i de muslimske mennene sitt sinn i Doha, Qatar. Nordmannen begikk synden å drikke alkohol på offentlig sted på flyplassen, og ble banket opp av flyplasspolitiet mens han var lenket i håndjern. De kom med falske ansikter og geleidet mannen inn i ett rom hvor de falske ansiktene plutselig viste sin sanne side. Mannen ble i dette rommet banket opp og dytte overende gjentatte ganger, og de stjal også lommeboken hans. En av de smålige, undertrykte muslimene hadde tydeligvis så mye undertrykt aggresjon som måtte ut, at han kom tilbake til rommet å banket nordmannen gang på gang. Dette er ett psykologisk fenomen, tror jeg, og jeg tror man bare kan legge skylden på islam og islamsk kultur. Det virker som koranen legger så mye "bånd" på de som følger allah's ord at den eneste måten de kan føle seg som ordentlige menn, er å hakke på svake og hjelpeløse.

Legal vold
Koranen tillater vold mot blant annet vantro og kvinner, og siden muslimske menn er så låst og undertrykte av koranen, faktisk så undertrykte at de ser ut som noen feige drittunger for resten av verden, så tror jeg at de benytter enhver anledning til å få ut aggresjon ved å følge de islamske voldelige retningslinjene, mer enn til punkt og prikke.

Rettssak og advokat
Husk at nordmannen ble banket opp å straffet uten at han fikk forsvare seg med advokat i en rettssak. Dette var bare noen menn som fikk utløp for aggresjon, men hva vet vel jeg. Det kan jo hende dette er den eneste måten de klarer å opprettholde lov og orden der nede. Noe som får meg til å prise vestens demokratiske systemer og domstoler opp i himmelen.

Så moralen må bli at vi må innrette oss etter deres voldelige regelverk når vi er der nede, og de må innrette seg etter våre ikke-voldelige regler som tillater ytringsfrihet, blasfemi, religionsfrihet, bacon, alkohol og likhet mellom kjønnene. Blant annet.

10 kommentarer:

Anonym 2. august 2008 kl. 04:12  

Tja ka kan man si???? Når man går ut på byn og ser alle muslimene som sitter og drikker alkohol så er det jo vanskelig å forstå korannen. Og hvordan de svindler og lyver og bedrar på skatter og avgifter. Kan man gjemme seg bak orannen når vi ser alle voldtektene og ranene i Norge???? Og hva med skattesvindelen og bedrageriene???? Hvor lenge skal vi sitte på gjerdet og godta denne dritte???? Selv de mest venstreridde må komme til et punkt at de må innrømme at de tok feil. Mitt forslag er: FOLKEAVSTEMMING FOR ELLER MOT INNVANDRERE. Eller e skilt på grensa som ser : BEKLAGER FULLT.

Anonym 2. august 2008 kl. 04:13  
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym 2. august 2008 kl. 11:32  

Vanlig vis anser vi det også som problematisk når en 57 åring føler han må drikke "bare" seks-syv småflasker whiskey og vin pr. 5 timer. Her i landet kaler vi det alkoholisme.

Jeg ser ikke poenget med å rote til denne saken med et koran-fiendtlig budskap ettersom det er så enkelt:

Nordmann, som er vant til et land som fostrer alkoholikere snart raskere enn Grønland, drikker seg full og bryter loven i et land han ikke var edru nok til å forstå å opphlde seg i. Han bir arrestert, men "husker ikke detaljene" utover at han er fryktelig flau over at familie og venner kanskje får vite om alkoholproblemet hans, og dramatiserer sin egen offerrolle for å kunne fortsette å ta sitt eget liv i akohol i fred.

Amen

Anonym 2. august 2008 kl. 12:29  

Det er rasistisk å ikke la nordmenn drikke som de er vant til når de er "ute på tur". Og forresten er Koranen irrelevant. Man burde halshugge enhver som påstår at islam (arabisk for "underkastelse") er voldelig.

Unknown 2. august 2008 kl. 12:42  

Hvorfor gidder folk å dra på ferie til disse drittlandene,Saudi Arabia,Egypt osv??

De er jo helt bort i natta i middelalderen der nede,så kan man da ikke dra på ferie til andre land,Thailand fks?Eller Hellas?

Oppfordrer alle til å boikotte arabiske land!

Anonym 2. august 2008 kl. 12:43  

Alle vet jo at muslimer er noen løgnaktige pakk som stjeler, lyver og puler kameler. Likevel så slipper vi dette søppelet inn i landet stadig. Helt ufattelig.

(Nå kan de avikerne av noen homser og de ignorante SV'erne kommentere under hvor dum de mener jeg er som skriver dette.)

Anonym 2. august 2008 kl. 15:11  

Til han/de muslimene som ikke syns vi burde blande koranen inn. Hvis dere hadde vært smarte så hadde dere sagt at det er koranen som har skylden i at folk er så snevre og simple i Qatar. Når dere sier at det ikke er koranen sin skyld, men heller kulturen, så misliker vi både kulturen og religionen i Qatar. For islam misliker vi STERKT i Norge. Og det tror jeg alle nordmenn har gjort i alle år.

Jeg husker ihvertfall første gang jeg så bilder fra moskeen hvor de lå og bukket som dresserte bikkjer for allah. Da skjønte jeg at islam er det mest idiotiske søppelet her på jorden.

Anonym 2. august 2008 kl. 19:24  

Jeg har ved flere anledninger møt folk som drikker alkohol, til og med sprit, men fremdeles mener at de er frome kristne, selv om biblen er veldig klar på bruken av alkohol. Hyklere finner man over alt. Prøv å røyk deg en joint på gardemoen, og jeg tror du vil få det veldig ubehagelig, spesielt hvis du ikke legger deg helt flat, og utøver anger.
Men hvordan legger man seg helt flatt og utøver anger over noe man mener er på grensen til en meneskerett uten å "faike". Det er desvere mange saker i norge hvor avholds ungdom, som velger å kose seg med marihjuana, som gjør deg reflektert, blid og rolig, har blitt rundjult av norske tjenestemen.
Litt kulturforståelse har aldri skadet noen.
Aksepter meg og jeg aksepterer deg, så fremt din fremtoning ikke går på akord med det verdisyn jeg legger til grunne for mitt liv, ellers blir det juling. Tenker alle slik vil ingen bli akseptert så lenge det er folk som lager religioner og holder dem i livet(les R.L.Hubard, Jesus, Mohamed, Moses med flere) vi er alle individer og alt som skjer, og har skjedd, er individuelt, fasiter finnes bare i teoriens verden, det er ingen som vet, det er derfor religiøse blir tiltalt som troende. Og det er helt riktig at det er vanskelig å forstå Koranen, det er derfor det finnes så mange forskjelige tolkniner av verket, i likhet med Biblen(katoliker, protestanter, mormonere, lhuterianere, kvekere, pinsevener, jehovasvitner, sientologer med mer), men en ting har alle de religiøse tilfelles, de skulle helst sett at motparten ikke eksisterte, og dessverre er det de som prøver og aveksistere de som har andre livsyn en dem, eller viten som korumperer deres livsyn. Et av elementene som går igjen i de fleste religioner, er at det er galt å være vanntro, men utilgivelig å være ikke-troende. Da det ikker ligger noe penger i det å være ærlig, bare ære.
Einar den ikke tilfalne.

Anonym 2. august 2008 kl. 19:36  

Til Einar den ikke tilfalne.

Jeg må si meg enig i det meste av det du skriver. Det eneste jeg kanskje kan tilføye er at de store problemene kommer når man blander politikk inn i hele greia.

Også tror jeg ikke man får bank og blir ranet hvis man fyrer seg en joint på Gardermoen da.

Anonym 3. august 2008 kl. 11:10  

"Jeg har ved flere anledninger møt folk som drikker alkohol, til og med sprit, men fremdeles mener at de er frome kristne, selv om biblen er veldig klar på bruken av alkohol"

Bibelen sier ingen steder at man ikke kan drikke alkohol....Jesus gjorde det, disiplene gjorde det osv osv.....

Sjekk kildene dine før du påstår slike ting...

Tilpasset søk

  © Blogger template 'Grease' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP