Overvåkingskameraer hadde gjort jobben lettere

Politiet sikter Tsjetsjenerne etter straffelovens paragraf 229, som omhandler legemsbeskadigelse, skjerpet ved paragraf 232, som blant annet omhandler at angrepet er begått av flere i fellesskap. Jeg vet ikke veldig mye om straffeloven, men å sikte de for gjengkriminalitet høres ikke veldig alvorlig ut i mine ører.

En Tsjetsjenerne er allerede sluppet fri på grunn av at han ikke kan forspille bevis. Og da går jeg ut i fra at det ikke er noen gjentakelse fare heller da, men hvis han er asylsøker eller innvandrer, hvorfor ikke bare sende han ut av landet. Han klarer jo ikke å forholde seg til loven selv om han bare er gjest. Hvis det hadde vært i mitt hus så hadde jeg sendt han på hodet rett ut. Jeg syns fremmedkulturelle som har norsk statsborgerskap skal få strengere straffer en norskfødte nordmenn. Aller helst så ser jeg at vi tar i fra de statsborgerskapet og sender de ut av landet uten tanke på hva som måtte tilstøte de der de blir sendt.

Enten så har de kommet hit for å bidra i samfunnet vårt eller så har de kommet hit fordi de trenger hjelp. Hvis de har kommet hit fordi de trenger hjelp så syns jeg vi bare kan sende de rett ut av landet når de bryter loven. Klarer ikke hjelpetrengende gjester å oppføre seg så er de ikke verdt å hjelpe, spør du meg. Ihvertfall ikke når det norske folket er så lei av vold, mord og voldtekt som vi er nå.

Men hvis en hardt arbeidende arbeidsinnvandrer bryter loven, da syns jeg han i første omgang bare
skal få ekstra streng straff i forhold til norskfødte nordmenn. Eller kanskje ekstra skatt sånn som ikke-muslimer får i Saudi Arabia. Dette er selvfølgelig en skatt han skulle betalt i tillegg til den ekstra harde fengsel straffen han fikk. Og i visse alvorlige tilfeller skulle arbeidsinnvandrerne også utvises hurtigst mulig ved lovbrudd og de skulle ihvertfall utvises hurtigst mulig ved andregangs forseelse. Med andre ord: Enten så oppfører de seg ydmykt og eksemplarisk i forhold til norsk lov og folkeskikk, eller så er det rett ut av landet om det så ender med døden der de blir sendt, syns jeg.

Men dagbladet skriver at arbeidet med å finne resten av de skyldige fra angrepet på asylmottaket i Våler kunne vært letter hvis det var overvåkingskameraer på asylmottaket. Jeg har tidligere ytret at jeg ønsker væpnede vakter som er trent for krig ved mottakene, men etter å ha lest noen av kommentarene jeg fikk så skjønner jeg at kanskje kameraer er en bedre løsning. Men jeg syns heller det er på tide å sende ett signal ut i verden at vi er lei av innvandrere og asylsøkere. Tror det bare er forretningsfolk som trenger arbeidskraft som vil ha flere innvandrere inn til landet nå. Jeg er ihvertfall dyktig lei av respektløse frekke utlendinger som ikke har tenkt å oppføre seg uansett og som kanskje ikke har behov for hjelp i fra Norge i det hele tatt engang.

Jeg kan ikke si annet enn at jeg savner den tiden da Norge bare bestod av norskfødte
nordmenn. Det var tider det.

0 kommentarer:

Tilpasset søk

  © Blogger template 'Grease' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP