Respektløse gjester

Da har det skjedd igjen. Noen av de som skal berike kulturen vår, eller noen av de som kom hit fordi de hadde det så fælt der de kom ifra, har forgrepet seg og gruppe voldtatt en 15 år gammel jente i Fredrikstad. Dagbladet melder at de risikerer 15 års fengsel og det syns jeg mildt sagt er på sin plass. Men jeg syns også at slik oppførsel kvalifiserer til utsendelese fra Norge. De har misbrukt tilliten på det groveste og de fortjener verken oppholdstillatelse eller humanitær hjelp. To av de tiltalte har sakene sine oppe hos UDI og det burde ikke være noe spørsmål om søknadene burde avslåes hvis de er skyldige i voldtekten.

En eller flere av de tiltalte viste også total forakt for politiet også. En politimann ble slått ned og fikk skulderen sin ut av ledd etter å ha blitt angrepet av en av gjerningsmennene med en planke. En slik mangel på respekt for politiet og loven tyder på at de ikke hadde til hensikt å innrette seg i det norske samfunnet.

Nå trenger politikerne å statuere eksempel ved å innføre egne regler for asylsøkere og innvandrere, med eller uten norsk statsborgerskap. Vi kan ikke ha mer av at fremmedkulturelle kommer hit og ødelegger det fine og fredelige landet vi har. Vi har mer enn nok med våre egne kriminelle. Så nå må vi slå hardt ned på de som kommer fra utsiden og tilfører dette landet enda mer kriminalitet.

Så til politikerne våre: Vis verden at vi ikke godtar at slike mennesker kommer hit og utnytter samfunnet vårt! Send sterke signaler nå!

12 kommentarer:

Anonym 30. juli 2008 kl. 03:29  

De tre svina burde stappes i svarte søppelsekker,og slippes ut fra fly over det drittlandet de kom fra (uten fallskjerm).Jeg stemmer Frp til høsten (selv om jeg er sterkt uenig i den økonomiske politikken til partiet).

Anonym 30. juli 2008 kl. 04:01  

Jeg syns vel ikke at vi skal stappe de i svarte søple sekker, og slippe de ut fra fly over det landet de kommer fra, men at de skal returneres syns jeg er helt riktig. Hvis vi returnerer de så har vi 3 stykker mindre og frykte, samtidig som vi får sendt signaler ut i verden at slik oppførsel ikke aksepteres i Norge. Det som er trist, er at jeg tror vi må sende mye slike signaler hvis vi skal få ønsket effekt av signalgivingen. Jeg tror vi må kjøre jernlinje i flere ti-år, hvor vi trekker tilbake statsborgerskap og deporterer kriminelle innvandrere og asylsøkere.

Når det gjelder valget til høsten så tror jeg mannen i gaten må regne med å gjøre mer enn å stemme på ett politisk parti for å løse problemet med innvandrer/asylsøker volden. Det holder ikke å "legge en lapp i en urne" og håpet at politikerne får problemet til å forsvinne. Vi må alle ytre oss og si at nok er nok! Jo fler som tør stå opp og si ifra, jo bedre.

Kom igjen nordmenn! Stå opp for din frihet! Si ifra! NOK ER NOK!

Anonym 30. juli 2008 kl. 04:40  

En ting er sikkert, Islam er ingen religion men en terrorsammensluttning. Islam påbyr sine etterfølgere å utøver grov vold, trussler om vold, drap og tortur og tortur, lemlestelse og drap mot oss ikke muhammedanere.

Anonym 30. juli 2008 kl. 05:21  

Det er mye som tyder på at islam er en megaloman religion som ikke skyr noen midler. Pat Condell sier at "Islam's stated goal is to take over the world" Så da skulle man jo tro at muslimene kan finne på det meste for å få det til.

Personlig så tror jeg at koranen forteller muslimer at de har lov til å lyve for de vantro, for å forsvare islam. Jeg tror koranen er en bok som er ment for å hjernevaske og manipulere. Alt det som blir sagt om at islam er en fredelig religion, tror jeg er rein løgn. Jeg tror koranen har fredelige elementer, men det er ikke fred som er hoved greia med islam, tror jeg. De fredelige elementene er bare ett skalkeskjul. Islam er hvertfall ikke på langt nær så fredelig som buddhisme, tror jeg. Jeg tror koranen er en samling doktriner som er forfattet for å gjøre muslimer til angripere og istand til å underkue fiender og befolkning.

Men vi nordmenn som har vokst opp i ett jordnært samfunn biter ikke på slike middelalder doktriner. Vi er for glad i friheten vår til å la oss underkue av slike fullstendige idiotiske eventyr fortellinger som koranen er. Det er ingenting som tyder på at koranen er noe man trenger for å leve. Det beste er å tenke selv og bare ta koranen for et den er, nemlig en bok. En ganske kjedelig bok også tror jeg. Og jeg VET at jeg ikke trenger å lese koranen for å forkaste den som den eneste sannhet. Koranen er bare en bok, og det er en bok jeg ikke har tenkt til å lese. Alle som sier at jeg må lese koranen for å uttale meg, kan bare glemme det. Jeg har ikke tid! Det er så masse andre fine bøker å lese.

Peace!

Anonym 30. juli 2008 kl. 10:05  

Jeg ser meg dessverre nødt til å stemme FRP ved neste valg. Er uenig i mye av politikken deres, men nok er nok! Det er dete eneste partiet som ønsker å gjøre noe med situasjonen.
Kan nesten ikke vente på valget faktisk.

Anonym 30. juli 2008 kl. 10:40  

La så være at frp har noen småtvilsome økonomi saker i programmet sitt..
hva så.. jeg vedder på at om de klarer å begrense/stoppe denne galskapen som udi driver på m nå.. så vil d spare landet for hundretals milioner.. og kanskje vi får bedre veier på kjøpet..!? jeg er ivertfall ikke i tvil! la dem få komme til i 4 år, så får vi se. en ting er sikkert, 4 år til m samme politiken som nå, så ser d "svart" ut for norge og norske folk m norske verdier..! la gjærne kvinner og barn komme til norge, d er de som *trenger* hjelp.. så kan psykopat jævlene være igjen å krige og herje til d ikke er en jævel igjen..

Anonym 30. juli 2008 kl. 11:12  

"De tre svina burde stappes i svarte søppelsekker,og slippes ut fra fly over det drittlandet de kom fra (uten fallskjerm)."

Sykt.

"En ting er sikkert, Islam er ingen religion men en terrorsammensluttning. Islam påbyr sine etterfølgere å utøver grov vold, trussler om vold, drap og tortur og tortur, lemlestelse og drap mot oss ikke muhammedanere."

Vrangforestillinger. Hils Dag Ragnar.

"Pat Condell sier at "Islam's stated goal is to take over the world" Så da skulle man jo tro at muslimene kan finne på det meste for å få det til."

Du velger å bruke en stand-up komiker som bevis på at muslimene vil ta over verden? Spesielt.

"Jeg ser meg dessverre nødt til å stemme FRP ved neste valg. Er uenig i mye av politikken deres, men nok er nok! Det er dete eneste partiet som ønsker å gjøre noe med situasjonen."

Dessverre symptomatisk og fullstendig latterlig.

Selvfølgelig kan dere mene hva dere vil om norges innvandringspolitikk, men kan dere prøve å ikke være så jævla enkle?

Anonym 30. juli 2008 kl. 11:43  

Nå vet jeg ikke om disse er flyktninger eller arbeidsinnvandrere. muslimer eller kristne. svarte eller hvite.

samme hva de er, la dem sone i 15 år, om ikke mer. australia dømte i 2002 en 21-årig sønn av libanesiske asylsøkere til 55 års fengsel i et såkalt "maximum security prison" for å ha ledet en rekke gruppevoldtekter spesielt rettet mot hvite australske jenter. synes jeg er på sin plass.

disse svina viser ikke bare totalt mangel på respekt for fornærmede, norge, politi, norske lover og immigrasjonsmyndigheter som prøver å hjelpe dem, de setter flyktinger med et reelt grunnlag for asyl i dårlig lys. De viser totalt avsky mot alle som prøver å hjelpe dem, samt avsky mot andre som virkelig trenger asyl.

Disse menneskene fortjener ikke å bli i landet, uansett hva de rømmer fra. Jeg gir blanke f.. om de flykter fra krig, sult, naturkatastrofer etc. Send dem tilbake. Beskyttelse av egne borgere kommer før beskyttelse av utenlandske borgere som bryter loven.

Anonym 30. juli 2008 kl. 12:11  

"Aldri mer 9. april", sier de hver 9. april. Men hva var 9. april? Jo, det var å våkne opp og innse at landet var tatt. De som prøvde å slåss, var i mindretall, og ble tildels sett på som galninger - dengang. Det var det som FAKTISK skjedde 9. april 1940. Denne gangen har vi ikke engang kommet dit ennå- dvs det er fortsatt ikke gått opp for politikerne hva som har skjedd... Jeg tror det er for seint å stanse denne invasjonen, om det så gjøres noe nå. Det skulle vært gjort for lenge siden. Og forresten tror jeg ikke det er vits i å si man skal stemme FrP, de er egentlig ikke mye bedre enn de andre- de ønsker bare å få stemmene. Om folk begynte å si de skulle stemme Demokratene, så kanskje Jens & Co våkna opp, når de så gallupen? Forøvrig var naziene allierte med Islam, om noen tror jeg er nazi- og nei, jeg er ikke muslim heller :-P.

Anonym 30. juli 2008 kl. 13:52  

Til Ad Undas,som synes kommentarene til de deltagerne her som ønsker en slutt på innvandringen, og som ønsker streng straff mot de som gjorde denne handlingen er "syke, vrangforestillinger, symptomatiske og latterlige":
Jeg synes du skal si det til den 15år gamle jenta som ble gjengvoldtatt av disse svina. Aleine,i mørket i en park, med tre svin liggende oppå seg etter tur,som sansynligvis også dengte henne ganske grundig for å få henne til å holde kjeft.
Hvis det er noen som er "syk, symptomatisk og latterlig" her,så er det deg.Folk er drittlei det tanketomme forsøket på å intellektualisere og kultur-relativisere en virkelighet som det for alle tenkende mennesker er lett å se alvoret i.

Anonym 30. juli 2008 kl. 15:55  

Til posten over: Med mindre du mener offeret ble utsatt for en muslimsk terrorhandling av tre gutter som bør straffes med døden tror jeg ikke jeg hadde hatt så mye å si til henne om disse syke vrangforestillingene. Forresten artig at intellektualisering er i ferd med å bli et skjellsord på den ytterste høyresiden. Well done.

Anonym 30. juli 2008 kl. 17:26  

Til Ad Undas:Joda,intellektualisering er vel og bra,men jeg tviler på at man kommer langt med intellektualisering når man er femten år gammel og voldtas på tur av en gjeng i en park.Jeg tror nok at det siste man tenker på er "men de kommer jo fra en annen kultur,der de betrakter kvinner som annenrangs vesener,og dessuten har de nok traumer fra krig og bla bla bla". Men det håper jeg jo virkelig at du aldri finner ut.
Føkk deg og alt du står for, du tankeløse høns.

Tilpasset søk

  © Blogger template 'Grease' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP