Selvforherligende hyklere

Jeg har lenge sagt at det bare er å se til India og hvordan India står imot fundamentale muslimer, for å se hva buddhismen og hinduisme er verdt. Og det er ikke mye. Men at Gandhi, eller propagandhi, var tilhenger av kollektivt selvmord, og da selvfølgelig at noen andre enn sine egne skulle utføre kollektivt selvmord, det viste jeg ikke. Jeg viste heller ikke at Gandhi utvekslet kjærlighetsbrev med Hitler, men slik jeg kjenner buddhister og hinduer, så kommer det ikke som en stor overraskelse at yppersteprest Gandhi slikket ræv istedet for å vise ordentlig initiativ.

Dødelig multikulturelt nonsens
Det de multikulturelle selvforherligende hyklerne, som buddhister og politisk korrekte Pal-Arab sympatisører ikke skjønner, er at det kan by på problemer, store problemer, av å alltid velge lettes vei ut av problematiske situasjoner. Det kan være ett resultat av Gandhis svik som nå tillater at India opplever en eskalering av attentater utført av fundamentale muslimske terrorister. Jeg tror Indere bare har latt religionen sin diktere, ved godtroenhet og apatisk meditasjon, at fundamentale muslimer ikke er farlige, men at muslimske fundamentalister heller er som folk flest, og at problemet vil forsvinne hvis vi bare legger bena i kryss og ønsker problemet bort.

Forrædersk snillisme
Hvis vi ser på hvordan buddhistene og hinduene oppfører seg i Norge, så er jo det eksemplarisk, men kan vi regne med at de reiser seg og trekker våpen hvis det skulle bli krig? Eller vil de bare la seg slakte slik Gandhi doktrinen instruerer?

Ikke-voldprinsippet koster blod
Det er ikke mange pattedyr her på jorden som lever etter ikke-voldprinsippet. Det er ikke naturlig å bli myrdet uten å kjempe. Selv ett dovendyr forsvarer seg og biter når det føler seg truet. Og derfor ser jeg på hinduisme og buddhisme som "syke" doktriner. Med mindre doktrinene skal sørge for blod lating av befolkningen da.

Blod lating i Norge
Vi later blod i Norge idag. Så og si ukentlig så drepes og voldtas nordmenn av fremmedkulturelle som omtrent utelukkende forgriper seg på etniske nordmenn. Til nå har nordmennene vært overbærende med denne trenden, men hvor lenge skal vi sitte med bena i kryss å håpe på bedre tider? Jeg syns det er på tide å stanse dette volds-fenomenet nå. Jeg syns Norge må angripe dette problemet før det splitter og knekker oss helt. Vi er 4-5 millioner mann sterke, men vi kues for hver dag som går.

Slutt å drøm
Våkn opp Norge! Ikke stol på sosialistiske multikulturelle dagdrømmere som ofrer den hjemmehørende befolkningen å gambler med andres liv mens de selv gjemmer seg i høyborger og på pidestaller. Fremmede kulturer er ikke alltid bedre enn vår egen. Det er lov å tenke. Det er lov å være kritisk. Det er lov å bli forbanna.

Stopp volden nå! Ikke vær som Gandhi og tro at problemet løser seg selv!

8 kommentarer:

Anonym 31. juli 2008 kl. 13:42  

Antar hele hensikten her var å provosere og få litt oppmerksomhet, men prøv å tenke deg om før du publiserer halv-nazistisk søppel som dette. Les litt historie og se hva holdninger som dette ofte har ført til..

Anonym 31. juli 2008 kl. 14:39  

Oi, det var ikke gamle gutten som skrev dette. Vis det til mamma og pappa å se hvor stolte de blir. Håper det vanker en ørefik!

Anonym 31. juli 2008 kl. 15:09  

Det var 2 stykker i høyborgene sine det. Han ene tror han har peiling på historie og han andre tror alderen sin er nok til å slakte en artikkel.

Jeg kan ikke annet en takke for de informative kommentarene. Ikke det at jeg krever informative kommentarer eller at jeg skriver så informativt selv, men litt kjøtt på beina hadde vært trivelig.

Anonym 31. juli 2008 kl. 17:36  

Det er så mye "jeg tror", "kanskje om.." og påstander uten noen form for dekning her at det ikke er noe å ta tak i. Bare kvalmende rasistisk oppgulp med veldig ekle brune undertoner.

Om du har behov for oppmerksomhet finnes det bedre måter enn å spre sånn dritt som dette her.

"Don't feed the trolls" som de sier, så tenker vi lar det ligge der.

Anonym 31. juli 2008 kl. 17:51  

Rasisme? Hvilken rase er det som får gjennomgå? Islam? Buddhisme? Afrikanere? Aliens?

Kvalmende rasistisk oppgulp var det Mahatma Gandhi som kom med.

Hvis jeg var utelukkende ute etter oppmerksomhet, så hadde jeg laget en facebook profil. Jeg er ute etter å belyse problemer som følger med innvandringen fra muslimske land til Norge.

Men du syns vel kanskje ikke det eksisterer noen problemer som følge av muslimsk innvandring til Norge du? Du syns vel bare at alt er fryd og gammen? Jeg må si jeg er litt usikker på hvem som fòrer troll her i landet...

Anonym 31. juli 2008 kl. 18:44  

DU har ytringsfrihet, men det finnes måter for hvordan man ytrer seg. Det er særlig viktig å passe på å ikke provosere "korttenkte" mennesker. Er det bare de fremmedkulturelle som begår kriminelle handlinger? Er det ikke bedre om du prøver å forstå de vanskelighetene en innvandrer har rømt fra (krig, sult, osv)?

Gandhi var, er, og forblir en stor mann!! De siste 10 personene som har vunnet nobel fredsprisen har nevnt han i talen sin, eller har sagt at Gandhi var en insprisjonskilde..

Synd du var ute å sparket ball, mens frøken gjennomgikk historien.

Anonym 31. juli 2008 kl. 18:49  

Hei.
Jeg likte det du skrev og må si jeg er meget fornøyd over at landet fremdeles føder annet enn ignorante, naive tosker.

Når du ser slike kommentarer som er blitt lagt ut her, så håper jeg inderlig at deres idioti bare styrker ditt intiativ til å bruke din skarpe tunge.

Halv-nazistisk søppel, sier noen? Jeg vedder masse penger på at han ikke aner hva han snakker om og hva "nazisme" er. Han brukes også en hersketeknikk som blir brukt flittig i dag, nettopp at du må lese historie og utdanne deg. Lavmål.

Så har vi en idiot som bruker alder, prøver å spille på samvittigheten din ovenfor dine foreldre. Jeg er sikker på at de vil ha en sønn/datter som tørr å tenke, istedenfor en sau som ikke er annet enn et menneske og ikke en person,individ.

"Norge for Nordmenn." - Bjørnstjerne Bjørnson.

Anonym 31. juli 2008 kl. 22:56  

Takk Bjørn! Det er ikke lett å være skarp i tungen og samtidig holde motet oppe når folk svarer med herske teknikk og appellerer til følelsene, men det blir aldri snakk om gi opp kampen mot islam og annet idioti av den grunn. La oss bare håpe at denne nasjonen har fostret nok mennekser som er klare og villige til å ytre seg før det er for sent. Islam har kommet for å bli, det er det ingen tvil om. Nå gjenstår bare å vise de hvor de hører hjemme i det norske samfunnet. Nemlig i skammekroken sammen med de andre irrasjonelle gudsdyrkerne.

Tilpasset søk

  © Blogger template 'Grease' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP